§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa zasady korzystania z usług świadczonych w Salonie „Beauty Bay” Gabinet kosmetyczny Katarzyna Rutkowska, zwanego dalej „Salonem” lub “Gabinetem”.
  2. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Salonu, zwaną dalej „Usługą”.
  3. Dokonanie zapisu na zabieg oznacza zaakceptowanie regulaminu.
  4. Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.
  5. Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.

§ 2 Definicje

  1. Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi.
  2. Dziecko/osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
  3. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
  4. Salon/Gabinet – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
  5. Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.
  6. Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.
  7. Usługodawca – oznacza:
    Katarzyna Rutkowska  prowadząca działalność gospodarczą pod firmą “Beauty Bay” Gabinet Kosmetyczny Katarzyna Rutkowska, pod adresem woj. ZACHODNIOPOMORSKIE, pow. Szczecin, gm. Szczecin, miejsc. Szczecin, ul. Szeroka, nr 63, 71-211, NIP: 8522652289, REGON: 381920751 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Dane kontaktowe: adres e-mail: [email protected], numer telefonu: 504-141-441.

§ 3 Klienci

  1. Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia.
  2. Dopuszcza się korzystanie z usługi stylizacji rzęs przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgoda ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia telefonicznego z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
  3. Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
  4. Złożenie przez Kupującego nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie stanu zdrowia
    i przeciwwskazań skutkuje wyłączeniem z odpowiedzialności za wykonaną Usługę po stronie Salonu.
  5. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu oraz po zakończeniu Zabiegu.
  6. Zabrania się przychodzenia Klientom, u którego występują/wystąpiły w ostatnich 48h objawy choroby/przeziębienia np. katar, kaszel, gorączka, biegunka, nudności, wymioty itp. W takich przypadkach Klient zobowiązany jest natychmiast poinformować Gabinet o stanie zdrowia, celem przełożenia wizyty na inny termin.
  7. Pracownik Gabinetu może odmówić wykonania usługi Klientowi, który przyszedł chory na wizytę, aby wyeliminować możliwość zakażenia Pracownika i Klientów Gabinetu.

§ 4 Świadczone usługi

  1. Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług na www.rzesy-szczecin.pl/cennik.
  2. Usługa stylizacji rzęs trwa od 1-2,5h, w tym czasie nie ma możliwości przerwy w zabiegu.
  3. W razie wątpliwości, co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu – pracownik ma prawo odmówić jego wykonania.
  4. Pracownik Gabinetu nie wykonuje uzupełnień rzęs po innych stylistkach. 
  5. Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.

§ 5 Rezerwacja wizyt, Zadatek

  1. Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty przez Internet, telefon oraz stacjonarnie w Salonie.
  2. Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty przez Klienta Zadatku w wysokości 100 złotych ceny Zabiegu.
  3. Zadatek należy wpłacić do 48h od umówienia wizyty.
  4. Wpłata zadatku:
    • Gotówką – podczas umawiania wizyty w gabinecie
    • Przelewem BLIK na nr telefonu 504-141-441 w tytule wpisując – imię i nazwisko, data zabiegu, nr telefonu kontaktowego
    • Przelewem na nr konta ING: 16 1050 1559 1000 0092 6244 3246 w tytule wpisując – imię i nazwisko, data zabiegu, nr telefonu kontaktowego
  5. Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania Zabiegu na mniej niż 24h przed jego rozpoczęciem, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.
  6. Salon zastrzega możliwość przełożenia Klientowi wizyty na inny termin z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od pracownika Salonu, takich jak: wypadek losowy, choroba Pracownika, nagłe wyłączenie mediów w Salonie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
  7. W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.
  8. W przypadku nie przybycia przez Klienta lub odwołania wizyty w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem (24h), Zadatek przepada i Usługodawca jest uprawniony do odmowy rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.

§ 6 Płatności

  1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi, cena Usługi nie podlega negocjacji.
  2. Cennik Zabiegów jest dostępny www.rzesy-szczecin.pl/cennik oraz w Salonie.
  3. W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
    a) gotówka
    b) karta płatnicza
    c) BLIK
  4. Cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony Zadatek.
  5. Wpłata zadatku:
    • Przelewem na nr konta 16 1050 1559 1000 0092 6244 3246 w tytule wpisując – imię i nazwisko, data zabiegu, nr telefonu kontaktowego
    • Przelewem BLIK na nr telefonu 504-141-441 w tytule wpisując – imię i nazwisko, data zabiegu, nr telefonu kontaktowego
    • Podczas umawiania wizyty w gabinecie
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów.

§ 7 Spóźnienia

  1. W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Salonie Klient powinien stawić się w Salonie na  5-10  minut przed rozpoczęciem Zabiegu, w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z szatni, toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów.
  2. O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracownika Salonu telefonicznie.
  3. Każde spóźnienie Klienta wiąże się z konsekwencją skrócenia długości Zabiegu i nie powoduje ono zmiany ceny zabiegu.
  4. W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut Salon ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz z konsekwencjami wskazanymi w §7.
  5. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Salonu.

§ 8 Karta stałego klienta z rabatem -30zł

  1. Usługodawca wręcza kartę stałego klienta, każdemu Klientowi podczas pierwszej wizyty w Gabinecie.
  2. Klient chcąc uzyskać rabat, powinien okazać kartę na końcu każdej wizyty. Potwierdzeniem odbycia wizyty jest pieczątka z logo “Beauty Bay”.
  3. W przypadku nieokazania karty na wizycie, pieczątki nie są wystawiane wstecz.
  4. Rabat dotyczy szóstej wizyty, gdy wcześniejsze wizyty są potwierdzone przybiciem pieczątki.
  5. Rabat -30zł udzielany jest na odnowę, nie na pierwsze założenie rzęs.
  6. W razie zagubienia karty z pieczątkami, Klient otrzymuje nowy czysty blankiet. Usługodawca nie wydaje duplikatu zgubionej karty z pieczątkami.  
  7. Pieczątki na różnych kartach nie sumują się. 

§ 9 Bony podarunkowe – voucher

  1. Usługodawca oferuje do nabycia w Salonie Bony podarunkowe na konkretne, wybrane usługi dostępne w Salonie lub o określonej wartości w PLN.
  2. Klient zobowiązuje się do przekazania Wydawcy środków pieniężnych w kwocie równej wartości Bonu Podarunkowego.
  3. Bon Podarunkowy nie podlega wymianie na środki pieniężne (w całości lub w części) oraz nie podlega zwrotowi.
  4. Bonu Podarunkowego nie można wykorzystać do zakupu kolejnego Bonu Podarunkowego.
  5. Okres ważności Bonu Podarunkowego wynosi 3 miesiące od dnia jego sprzedaży, zgodnie z datą widniejącą na dokumencie Bonu Podarunkowego. Niewykorzystanie Bonu Podarunkowego w terminie na nim wskazanym, jest równoznaczne z utratą ważności Bonu Podarunkowego i nie stanowi podstawy do wystąpienia przez Klienta wobec Wydawcy z roszczeniami w tym zakresie.
  6. Bon Podarunkowy należy okazać przed skorzystaniem z Zabiegu.
  7. W razie braku anulowania rezerwacji drogą telefoniczną lub osobiście na 24 h przed umówioną wizytą/ zgodnie z zasadami umawiania i odwoływania wizyt zawartymi w Regulaminie wizyt Bon Podarunkowy uznany zostaje za zrealizowany.
  8. Zabrania się odsprzedawania Bonów Podarunkowych osobom trzecim.
  9. Wydawca nie odpowiada za zgubienie i/lub uszkodzenie Bonów Podarunkowych przez Klienta lub posiadacza bonu.
  10. Wydawca zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Zabiegu, na podstawie Bonu Podarunkowego, który jest nieczytelny, zniszczony, bądź też w jakikolwiek inny sposób nasuwa wątpliwości co do jego autentyczności. W takim przypadku Bon Podarunkowy uznawany jest za nieważny.
  11. Kupujący Bon Podarunkowy, jak również Posiadacz Bonu Podarunkowego oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, akceptuje jego treść w całości
    i zobowiązuje się przestrzegać jego zapisów.

§ 10 Obowiązki Usługodawcy

  1. Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest zobowiązany:
    a) przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,
    b) do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwwskazań do wykonania Zabiegu oraz zaleceń pozabiegowych,
    c) do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
    d) do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzędzi.

§ 11 Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie.
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
  3. Reklamacje składa się w formie pisemnej w terminie do 3 dni od czasu wykonania Zabiegu.
  4. Salon udziela gwarancji na stylizację rzęs obejmującej trzy dni od dnia wykonania zabiegu. W razie stwierdzenia wady należy niezwłocznie powiadomić salon o okolicznościach powstania uszkodzenia oraz należy stawić się w salonie w terminie trzech dni od dnia wykonania zabiegu w celu oceny rodzaju i zakresu uszkodzenia. Salon nie odpowiada za trwałość aplikacji, jeżeli nie zostaną zachowane odpowiednie zasady pielęgnacji. Gwarancja nie obejmuje brudnych lub powyrywanych rzęs – w takim przypadku reklamacje nie będą uznawane za zasadne.
  5. Jeśli wykonana usługa spełnia warunki reklamacji, Klientowi przysługuje prawo  ponownego bezpłatnego wykonania usługi obejmującej zakres uszkodzenia, chyba że zachodzi konieczność ponownego wykonania usługi w całości. Ponowne wykonanie usługi w całości jest możliwe tylko wówczas, gdyby naprawa samego uszkodzenia powodowała niezadowalający wpływ na efekt końcowy usługi.
  6. Reklamacja przepada w przypadku odwołania przez Kupującego terminu reklamacji bez umówienia nowego terminu. Termin reklamacyjny można przełożyć tylko 2 razy.
  7. Reklamacje dotyczące efektu należy składać bezpośrednio po wykonanej aplikacji rzęs. Wymagane jest sporządzenie pisemnego protokołu, który powinien zawierać datę, opis efektu wraz z opisem zlecenia Klientki, żądania Klientki oraz dane kontaktowe Klientki. Jeżeli stwierdzone zostanie wadliwe wykonanie usługi, a w szczególności niezgodne ze zleceniem Klientki, należy obniżyć wynagrodzenie za usługę w wysokości 20% lub poprawić aplikację. Opuszczenie salonu niepoprzedzonego złożeniem oświadczenia o reklamacji usługi traktowane jest jako potwierdzenie właściwego wykonania usługi i braku zastrzeżeń co do efektu.
  8. W przypadku, w którym Klientka reklamuje wybrany przez siebie kształt lub kolor rzęs reklamacja nie będzie uznawana za zasadną, gdyż usługa została wykonana zgodnie z wolą Klientki i za jej wyraźną zgodą.
  9. Klientka otrzyma rabat w wysokości 20% a następną usługę w przypadku reklamacji dotyczącej efektu, którą Klientka złoży od razu po zakończonej aplikacji i która jest zasadna.
  10. Klientka zawsze ma prawo złożyć reklamację. Pozytywne bądź negatywne rozpatrzenie reklamacji będzie uzależnione od zindywidualizowanego przypadku.

§ 12 Dane osobowe

  1. Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.

§ 13 Postanowienia końcowe

  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca.
  2. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług –
    w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Salonie.
  4. Aktualny Regulamin wizyt jest dostępny na www.rzesy-szczecin.pl/regulamin i dostępny w Salonie na życzenie Klienta.
  5. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
  6. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
  7. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
  8. Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od 15.08.2023.