§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa zasady korzystania z usług świadczonych w Salonie „Beauty Bay” Gabinet kosmetyczny Katarzyna Rutkowska, zwanego dalej „Salonem” lub “Gabinetem”.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Salonu, zwaną dalej „Usługą”.
- Dokonanie zapisu na zabieg oznacza zaakceptowanie regulaminu.
- Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.
- Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
§ 2 Definicje
- Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi.
- Dziecko/osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
- Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
- Salon/Gabinet – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
- Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.
- Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca – oznacza:
Katarzyna Rutkowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą “Beauty Bay” Gabinet Kosmetyczny Katarzyna Rutkowska, pod adresem woj. ZACHODNIOPOMORSKIE, pow. Szczecin, gm. Szczecin, miejsc. Szczecin, ul. Szeroka, nr 63, 71-211, NIP: 8522652289, REGON: 381920751 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Dane kontaktowe: adres e-mail: [email protected], numer telefonu: 504-141-441.
§ 3 Klienci
- Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia.
- Dopuszcza się korzystanie z usługi stylizacji rzęs przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgoda ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia telefonicznego z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
- Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
- Złożenie przez Kupującego nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie stanu zdrowia
i przeciwwskazań skutkuje wyłączeniem z odpowiedzialności za wykonaną Usługę po stronie Salonu. - Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu oraz po zakończeniu Zabiegu.
- Zabrania się przychodzenia Klientom, u którego występują/wystąpiły w ostatnich 48h objawy choroby/przeziębienia np. katar, kaszel, gorączka, biegunka, nudności, wymioty itp. W takich przypadkach Klient zobowiązany jest natychmiast poinformować Gabinet o stanie zdrowia, celem przełożenia wizyty na inny termin.
- Pracownik Gabinetu może odmówić wykonania usługi Klientowi, który przyszedł chory na wizytę, aby wyeliminować możliwość zakażenia Pracownika i Klientów Gabinetu.
§ 4 Świadczone usługi
- Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług na www.rzesy-szczecin.pl/cennik.
- Usługa stylizacji rzęs trwa od 1-2,5h, w tym czasie nie ma możliwości przerwy w zabiegu.
- W razie wątpliwości, co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu – pracownik ma prawo odmówić jego wykonania.
- Pracownik Gabinetu nie wykonuje uzupełnień rzęs po innych stylistkach.
- Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
§ 5 Rezerwacja wizyt, Zadatek
- Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty przez Internet, telefon oraz stacjonarnie w Salonie.
- Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty przez Klienta Zadatku w wysokości 100 złotych ceny Zabiegu.
- Zadatek należy wpłacić do 48h od umówienia wizyty.
- Wpłata zadatku:
- Gotówką – podczas umawiania wizyty w gabinecie
- Przelewem BLIK na nr telefonu 504-141-441 w tytule wpisując – imię i nazwisko, data zabiegu, nr telefonu kontaktowego
- Przelewem na nr konta ING: 16 1050 1559 1000 0092 6244 3246 w tytule wpisując – imię i nazwisko, data zabiegu, nr telefonu kontaktowego
- Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania Zabiegu na mniej niż 24h przed jego rozpoczęciem, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.
- Salon zastrzega możliwość przełożenia Klientowi wizyty na inny termin z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od pracownika Salonu, takich jak: wypadek losowy, choroba Pracownika, nagłe wyłączenie mediów w Salonie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
- W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.
- W przypadku nie przybycia przez Klienta lub odwołania wizyty w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem (24h), Zadatek przepada i Usługodawca jest uprawniony do odmowy rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
§ 6 Płatności
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi, cena Usługi nie podlega negocjacji.
- Cennik Zabiegów jest dostępny www.rzesy-szczecin.pl/cennik oraz w Salonie.
- W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
a) gotówka
b) karta płatnicza
c) BLIK - Cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony Zadatek.
- Wpłata zadatku:
- Przelewem na nr konta 16 1050 1559 1000 0092 6244 3246 w tytule wpisując – imię i nazwisko, data zabiegu, nr telefonu kontaktowego
- Przelewem BLIK na nr telefonu 504-141-441 w tytule wpisując – imię i nazwisko, data zabiegu, nr telefonu kontaktowego
- Podczas umawiania wizyty w gabinecie
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów.
§ 7 Spóźnienia
- W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Salonie Klient powinien stawić się w Salonie na 5-10 minut przed rozpoczęciem Zabiegu, w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z szatni, toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów.
- O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracownika Salonu telefonicznie.
- Każde spóźnienie Klienta wiąże się z konsekwencją skrócenia długości Zabiegu i nie powoduje ono zmiany ceny zabiegu.
- W przypadku spóźnienia powyżej 15 minut Salon ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz z konsekwencjami wskazanymi w §7.
- Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Salonu.
§ 8 Karta stałego klienta z rabatem -30zł
- Usługodawca wręcza kartę stałego klienta, każdemu Klientowi podczas pierwszej wizyty w Gabinecie.
- Klient chcąc uzyskać rabat, powinien okazać kartę na końcu każdej wizyty. Potwierdzeniem odbycia wizyty jest pieczątka z logo “Beauty Bay”.
- W przypadku nieokazania karty na wizycie, pieczątki nie są wystawiane wstecz.
- Rabat dotyczy szóstej wizyty, gdy wcześniejsze wizyty są potwierdzone przybiciem pieczątki.
- Rabat -30zł udzielany jest na odnowę, nie na pierwsze założenie rzęs.
- W razie zagubienia karty z pieczątkami, Klient otrzymuje nowy czysty blankiet. Usługodawca nie wydaje duplikatu zgubionej karty z pieczątkami.
- Pieczątki na różnych kartach nie sumują się.
§ 9 Bony podarunkowe – voucher
- Usługodawca oferuje do nabycia w Salonie Bony podarunkowe na konkretne, wybrane usługi dostępne w Salonie lub o określonej wartości w PLN.
- Klient zobowiązuje się do przekazania Wydawcy środków pieniężnych w kwocie równej wartości Bonu Podarunkowego.
- Bon Podarunkowy nie podlega wymianie na środki pieniężne (w całości lub w części) oraz nie podlega zwrotowi.
- Bonu Podarunkowego nie można wykorzystać do zakupu kolejnego Bonu Podarunkowego.
- Okres ważności Bonu Podarunkowego wynosi 3 miesiące od dnia jego sprzedaży, zgodnie z datą widniejącą na dokumencie Bonu Podarunkowego. Niewykorzystanie Bonu Podarunkowego w terminie na nim wskazanym, jest równoznaczne z utratą ważności Bonu Podarunkowego i nie stanowi podstawy do wystąpienia przez Klienta wobec Wydawcy z roszczeniami w tym zakresie.
- Bon Podarunkowy należy okazać przed skorzystaniem z Zabiegu.
- W razie braku anulowania rezerwacji drogą telefoniczną lub osobiście na 24 h przed umówioną wizytą/ zgodnie z zasadami umawiania i odwoływania wizyt zawartymi w Regulaminie wizyt Bon Podarunkowy uznany zostaje za zrealizowany.
- Zabrania się odsprzedawania Bonów Podarunkowych osobom trzecim.
- Wydawca nie odpowiada za zgubienie i/lub uszkodzenie Bonów Podarunkowych przez Klienta lub posiadacza bonu.
- Wydawca zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Zabiegu, na podstawie Bonu Podarunkowego, który jest nieczytelny, zniszczony, bądź też w jakikolwiek inny sposób nasuwa wątpliwości co do jego autentyczności. W takim przypadku Bon Podarunkowy uznawany jest za nieważny.
- Kupujący Bon Podarunkowy, jak również Posiadacz Bonu Podarunkowego oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, akceptuje jego treść w całości
i zobowiązuje się przestrzegać jego zapisów.
§ 10 Obowiązki Usługodawcy
- Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest zobowiązany:
a) przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,
b) do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwwskazań do wykonania Zabiegu oraz zaleceń pozabiegowych,
c) do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
d) do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzędzi.
§ 11 Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej w terminie do 3 dni od czasu wykonania Zabiegu.
- Salon udziela gwarancji na stylizację rzęs obejmującej trzy dni od dnia wykonania zabiegu. W razie stwierdzenia wady należy niezwłocznie powiadomić salon o okolicznościach powstania uszkodzenia oraz należy stawić się w salonie w terminie trzech dni od dnia wykonania zabiegu w celu oceny rodzaju i zakresu uszkodzenia. Salon nie odpowiada za trwałość aplikacji, jeżeli nie zostaną zachowane odpowiednie zasady pielęgnacji. Gwarancja nie obejmuje brudnych lub powyrywanych rzęs – w takim przypadku reklamacje nie będą uznawane za zasadne.
- Jeśli wykonana usługa spełnia warunki reklamacji, Klientowi przysługuje prawo ponownego bezpłatnego wykonania usługi obejmującej zakres uszkodzenia, chyba że zachodzi konieczność ponownego wykonania usługi w całości. Ponowne wykonanie usługi w całości jest możliwe tylko wówczas, gdyby naprawa samego uszkodzenia powodowała niezadowalający wpływ na efekt końcowy usługi.
- Reklamacja przepada w przypadku odwołania przez Kupującego terminu reklamacji bez umówienia nowego terminu. Termin reklamacyjny można przełożyć tylko 2 razy.
- Reklamacje dotyczące efektu należy składać bezpośrednio po wykonanej aplikacji rzęs. Wymagane jest sporządzenie pisemnego protokołu, który powinien zawierać datę, opis efektu wraz z opisem zlecenia Klientki, żądania Klientki oraz dane kontaktowe Klientki. Jeżeli stwierdzone zostanie wadliwe wykonanie usługi, a w szczególności niezgodne ze zleceniem Klientki, należy obniżyć wynagrodzenie za usługę w wysokości 20% lub poprawić aplikację. Opuszczenie salonu niepoprzedzonego złożeniem oświadczenia o reklamacji usługi traktowane jest jako potwierdzenie właściwego wykonania usługi i braku zastrzeżeń co do efektu.
- W przypadku, w którym Klientka reklamuje wybrany przez siebie kształt lub kolor rzęs reklamacja nie będzie uznawana za zasadną, gdyż usługa została wykonana zgodnie z wolą Klientki i za jej wyraźną zgodą.
- Klientka otrzyma rabat w wysokości 20% a następną usługę w przypadku reklamacji dotyczącej efektu, którą Klientka złoży od razu po zakończonej aplikacji i która jest zasadna.
- Klientka zawsze ma prawo złożyć reklamację. Pozytywne bądź negatywne rozpatrzenie reklamacji będzie uzależnione od zindywidualizowanego przypadku.
§ 12 Dane osobowe
- Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie.
§ 13 Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca.
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług –
w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Salonie. - Aktualny Regulamin wizyt jest dostępny na www.rzesy-szczecin.pl/regulamin i dostępny w Salonie na życzenie Klienta.
- Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od 15.08.2023.